ETR

aktualności

14 kwietnia 2025 KASA BILETOWA FILHARMONII POZNAŃSKIEJ

Informujemy, że kasa biletowa Filharmonii Poznańskiej w dniach 17 – 21 kwietnia oraz 1 – 5 maja będzie nieczynna.

Zachęcamy do zakupu biletów online.

03 kwietnia 2025 Odszedł prof. Zbigniew Kwias

Jeden z najwybitniejszych polskich urologów, ikona poznańskiej medycyny…. Całe zawodowe życie związał z poznańską Akademią Medyczną (obecnie Uniwersytet Medyczny), w której przeszedł wszystkie szczeble kariery naukowej – od asystenta do profesora zwyczajnego.
Przez ponad 20 lat, od 1989 roku, kierował Kliniką Urologii Akademii Medycznej oraz Katedrą Urologii Akademii Medycznej. Był także długoletnim ordynatorem w Szpitalu Miejskim przy ul. Szwajcarskiej, województwem konsultantem w dziedzinie urologii w kilku regionach w Polsce oraz organizatorem kilku Międzynarodowych Kongresów Urologicznych, które odbyły się w Poznaniu. A do tego autorem prac naukowych.
Zasłynął jako doskonały diagnosta i chirurg, ale także jako życzliwy i pogodny człowiek. W uznaniu zasług i osiągnięć lekarskich, ale – jak podkreślono w uchwale Rady Miasta Poznania – także za oddanie i życzliwość okazywane pacjentom, radni przyznali mu tytuł Zasłużony dla miasta Poznania.
My zapamiętamy go jako wiernego melomana koncertów Filharmonii Poznańskiej, na których od lat bywał regularnie. I przyjaciela naszej instytucji. Bo muzyka była dla niego ważna przez całe życie. A ponadto interesował się historią, malarstwem, literaturą…. Długo można było z nim dyskutować o sztuce po piątkowych koncertach…
Zbigniew Kwias zmarł 2 kwietnia 2025 roku. Miał 84 lata.

01 kwietnia 2025 KARNETY NA SEZON ARTYSTYCZNY 2025/2026

Jak co roku, Filharmonia Poznańska proponuje Państwu zakup karnetów: De Luxe (DL), Strefa Gwiazd (SG) i Koncerty Poznańskie (KP) na kolejny sezon artystyczny 2025/2026.

Osoby zainteresowane ich nabyciem prosimy o wypełnienie formularza zamówienia i złożenie go w kasie biletowej Filharmonii Poznańskiej
(ul. Wieniawskiego 1) do 27 czerwca 2025 roku.

Przewidywany termin wykupienia karnetów od 1 września 2025. Szczegóły zostaną podane w terminie późniejszym na stronie internetowej www.filharmoniapoznanska.pl

 

Druk zamówienia na karnety DL | SG | KP (sezon 2025/2026)

31 marca 2025 Z RZYMU DO POZNANIA


fot. Adam Golec

W najbliższą sobotę, 5 kwietnia, w ramach cyklu „Nasi goście”, na estradzie Auli Uniwersyteckiej pojawi się krakowska Orkiestra Filharmonii im. Karola Szymanowskiego oraz Baiba Skride (skrzypce) i dyrygent Alexander Humala. Filharmonicy Krakowscy przyjadą do nas… z Rzymu, gdzie 1 kwietnia wieczorem, w Bazylice Santa Maria Maggiore, wraz solistami i krakowskimi filharmonicznymi chórami, pod batutą Macieja Tworka, wykonają Credo Krzysztofa Pendereckiego. Ten nadzwyczajny koncert w Rzymie przygotowany został z okazji 20. rocznicy śmierci papieża Jana Pawła II i 5 rocznicy śmierci Krzysztofa Pendereckiego, który z Filharmonią w Krakowie związany był w sposób szczególny – w latach 1988-1990 był jej dyrektorem artystycznym, a od 1993 roku piastował stanowisko honorowego dyrektora artystycznego.

Filharmonia Krakowska powstała jako pierwsza – po II wojnie światowej – filharmonia w Polsce. Orkiestra symfoniczna pod batutą Zygmunta Latoszewskiego zagrała koncert inauguracyjny już 3 lutego 1945 roku, zaledwie kilkanaście dni po wyzwoleniu Krakowa. Po Zygmuncie Latoszewskim, który był także pierwszym dyrektorem Filharmonii Krakowskiej, na czele zespołu stali inni wybitni mistrzowie batuty: Walerian Bierdiajew, Witold Krzemieński, Bohdan Wodiczko, Stanisław Skrowaczewski, Witold Rowicki, Andrzej Markowski, Henryk Czyż, Jerzy Katlewicz, Tadeusz Strugała, Gilbert Levine, Roland Bader, Marek Pijarowski, Vladimir Ponkin, Tomasz Bugaj, Jan Krenz, Paweł Przytocki i Michał Dworzyński. Od września 2021 roku dyrektorem artystycznym Filharmonii jest Alexander Humala.

Orkiestra wielokrotnie towarzyszyła znakomitym solistom, wśród których byli m.in. Yehudi Menuhin, Artur Rubinstein, Igor i Dawid Ojstrachowie, Światosław Richter, Arturo Benedetti Michelangeli, Lew Oborin, Bella Dawidowicz, Maurizio Pollini, Mścisław Rostropowicz, Nigel Kennedy, Kevin Kenner, Vadim Brodski, Emanuel Ax, Yo-Yo Ma, Garrick Ohlsson, Gidon Kremer. Krakowscy muzycy grali pod batutą tak znakomitych dyrygentów jak: Hermann Abendroth, Roberto Benzi, Paweł Klecki, Helmuth Rilling, Christopher Hogwood, Jerzy Semkow, Kazimierz Kord, Gabriel Chmura, Antoni Wit, Jerzy Maksymiuk, Jacek Kaspszyk.

Zespół koncertował w większości krajów europejskich, w tym w Konzerthaus i Musikverein w Wiedniu, Gewandhaus w Lipsku, Théâtre du Châtelet w Paryżu, a także m.in. w Carnegie Hall w Nowym Jorku. Wielokrotnie zapraszany był także do udziału w festiwalach muzycznych we Włoszech, w Belgii, Grecji, we Francji, w Niemczech, Irlandii oraz kilkakrotnie w festiwalach Warszawska Jesień i Wratislavia Cantans oraz Wielkanocnym Festiwalu Ludwiga van Beethovena.

W dorobku orkiestry znajdują się liczne prawykonania utworów kompozytorów XX wieku, w tym  m.in. Grażyny Bacewicz, Witolda Lutosławskiego, Krystyny Moszumańskiej-Nazar, Juliusza Łuciuka, Bogusława Schaeffera, Henryka Mikołaja Góreckiego, Krzysztofa Pendereckiego, Krzysztofa Meyera, oraz nagrania fonograficzne, w tym nagrodzone – Pasja Krzysztofa Pendereckiego pod dyrekcją Henryka Czyża w 1967 otrzymała Grand Prix du Disque, a Polonica Ferenca Liszta pod dyrekcją Tadeusza Strugały – w 1988 roku Grand Prix International du Disque.

W Filharmonii im. Karola Szymanowskiego w Krakowie działają także chóry (mieszany, którym kieruje Piotr Piwko, chłopięcy prowadzony przez Lidię Matynian oraz ukraiński chór dziecięcy, którym zajmuje się Olena Yatskulynets) mające bogaty repertuar i liczne sukcesy artystyczne.

Filharmonia w Krakowie dba także o edukację dzieci i młodzieży oferując cykle warsztatów, zajęć muzycznych i koncertów adresowanych zarówno dla maluchów, jak i młodzieży szkół podstawowych i średnich.

19 marca 2025 FILHARMONICY POZNAŃSCY Z DWIEMA NAGRODAMI ICMA 2025!

Tego nikt się nie spodziewał! Z Düsseldorfu do Poznania trafiają DWIE nagrody ICMA dla Filharmoników Poznańskich za album „Urlicht. Songs of Death and Resurrection”.

Kiedy w styczniu ogłoszono laureatów tegorocznej edycji jednej z najbardziej prestiżowych nagród fonograficznych świata – International Classical Music Awards, ogromnie się cieszyliśmy, że w kategorii Vocal Music nagrodę zdobył album „Urlicht. Songs of Death and Resurrection”, nagrany przez Orkiestrę Filharmonii Poznańskiej z barytonem Samuelem Hasselhornem, pod batutą Łukasza Borowicza, z udziałem głosów chłopięcych Chóru Chłopięcego i Męskiego Filharmonii Poznańskiej Poznańskie Słowiki.

Dziś, 19 marca, w Tonhalle w Düsseldorfie uroczyście wręczono nagrody wszystkim laureatom. I dopiero podczas tej uroczystości ogłoszono, że specjalną nagrodę Recording of the Year (Nagranie Roku) otrzymuje album „Urlicht. Songs of Death and Resurrection”.

Zaskoczenia, ale i radości nie kryli odbierający ICMA 2025 za album „Urlicht. Songs of Death and Resurrection”: Wojciech Nentwig – dyrektor Filharmonii Poznańskiej, Łukasz Borowicz – dyrygent-szef Orkiestry Filharmonii Poznańskiej i dyrektor muzyczny Filharmonii Poznańskiej, Samuel Hasselhorn (baryton) oraz Jean-Marc Berns, przedstawiciel wytwórni Harmonia Mundi.

Orkiestra Filharmonii Poznańskiej, jako jedyny polski zespół – po raz drugi! – sięgnęła po statuetkę ICMA (pierwszą otrzymała w 2018 roku za album Quo vadis Feliksa Nowowiejskiego). I jako jedyna polska orkiestra zdobyła ją równocześnie w dwóch kategoriach.

Album „Urlicht”, na którym znalazły się pieśni i arie Gustava Mahlera, Ericha Wolfganga Korngolda, Alexandra von Zemlinsky’ego, Hansa Pfitznera, Engelberta Humperdincka, Albana Berga i Waltera Braunfelsa, ukazał się w ubiegłym roku nakładem wytwórni Harmonia Mundi.  W uzasadnieniu jury ICMA napisano: To, co czyni ten album wybitnym, to nie tylko wyjątkowy śpiew Samuela Hasselhorna – już to porywająco dramatyczny, już to poruszająco wrażliwy – lecz również dyrygent Łukasz Borowicz i niezwykle sugestywny “dźwiękowy teatr”, jaki tworzy z Orkiestrą Filharmonii Poznańskiej. To zaiste doskonała symbioza głosu i orkiestry.

Wręczenie nagród ICMA 2025 w Tonhalle w Düsseldorfie uświetnił Gala Concert z udziałem nagrodzonych laureatów i orkiestry Düsseldorfer Symphoniker (laureatki ICMA 2025, w kategorii Special Achievement Award) pod batutą m.in. Adama Fischera (dyrektora muzycznego orkiestry) i Vitaliego Alekseenoka (dyrektora muzycznego Deutsche Oper am Rhein w Düsseldorfie). Podczas tego wieczoru, pośród innych utworów, zabrzmiała też pieśń „Revelge” Gustava Mahlera, w wykonaniu Samuela Hasselhorna i Düsseldorfer Symphoniker pod batutą Łukasza Borowicza.

19 marca 2025 ICMA 2025 – Gala Concert

Pieśń „Revelge” Gustava Mahlera, w wykonaniu Samuela Hasselhorna i Düsseldorfer Symphoniker pod batutą Łukasza Borowicza zabrzmi dziś
w Tonhalle w Düsseldorfie, podczas koncertu galowego wieńczącego wręczenie nagród tegorocznej edycji International Classical Music Awards.

Wybór utworu jest nieprzypadkowy, bowiem znajduje się on w albumie „Urlicht. Songs of Death and Resurrection”, nagranym przez Orkiestrę Filharmonii Poznańskiej z barytonem Samuelem Hasselhornem, pod batutą Łukasza Borowicza, z udziałem głosów chłopięcych Chóru Chłopięcego
i Męskiego Filharmonii Poznańskiej Poznańskie Słowiki. Album ten, wydany przez wytwórnię Harmonia Mundi, otrzymał w styczniu nagrodę ICMA 2025 – jej wręczenie odbędzie się dziś wieczorem w Tonhalle w Düsseldorfie.

W koncertowej gali wystąpią laureaci International Classical Music Awards 2025, a orkiestrę Düsseldorfer Symphoniker (laureatkę ICMA 2025, w kategorii Special Achievement Award) poprowadzą między innymi Adam Fischer (dyrektor muzyczny orkiestry) i Vitali Alekseenok (dyrektor muzyczny Deutsche Oper am Rhein w Düsseldorfie).

Gala Concert rozpocznie się dziś, 19 marca, o godz. 20 i będzie można go oglądać bezpłatnie on-line na kanale YouTube Deutsche Welle https://youtube.com/live/JrNLG91T4FA.

Zapraszamy do oglądania Gala Concert ICMA 2025.

Poniżej podajemy program tego niezwykłego wydarzenia:

Wolfgang A. Mozart: Le Nozze di Figaro (Overture)
Adam Fischer, conductor

Ludwig van Beethoven: Piano Concerto No. 3, III. Rondo Allegro
Can Cakmur, piano, Adam Fischer, conductor

Antal Dorati: Piano Concerto, 1st movement
Oliver Triendl, piano, Vitali Alekseenok, conductor

Dmitri Shostakovich: String Quartet No. 2, 1st movement
Danel Quartet

Valentyn Silvestrov: Serenade
Viktor Kosenko: Dreams (arranged by Andrei Pushkarev)
Gidon Kremer, violin, Adam Fischer, conductor

David Popper: Hungarian Rhapsody
Ettore Pagano, cello, Vitali Alekseenok, conductor

Charles Gounod: Je m’efforce en vain de te plaire, from: Le Tribut de Zamora
Jérôme Boutillier, baritone, Vitali Alekseenok, conductor

Georg Friedrich Händel: Royal Fireworks Music, Overture
Leonardo García-Alarcón, conductor

****
Christoph Ehrenfellner: Wiener Blut 200 (world premiere)
Christoph Ehrenfellner, conductor

Paul Hindemith: The four temperaments. Var. II: Sanguine
Anna Gourari, piano, Vitali Alekseenok, conductor

Piotr Tchaikovsky: Pezzo capriccioso
Benjamin Kruithof, cello, Vitali Alekseenok, conductor

Gustav Mahler: Revelge
Samuel Hasselhorn, baritone, Lukasz Borowicz, conductor

Antonio Vivaldi: Stabat Mater (exc.)
Andreas Scholl, countertenor, Alessandro Tampieri, conductor

Peteris Vasks: Concerto No. 1 (Tala gaisma, Distant Light, exc.)
Stanko Madić, violin, Vitali Alekseenok, conductor

Piotr Tchaikovsky: Piano Concerto No. 1, III Allegro con fuoco
Can Saraç, piano, Vitali Alekseenok, conductor

07 lutego 2025 PŁYTOWE REMINISCENCJE

Rok 2024 był dla Filharmoników Poznańskich bardzo pracowity „nagraniowo” – na muzyczny rynek trafiło aż 5 ich albumów, w tym dwa tytuły ukazały się dodatkowo w wersjach winylowych.

Najgłośniej było o albumie „Urlicht. Songs of Death and Resurrection”, który w styczniu 2025 roku otrzymał jedną z najbardziej prestiżowych nagród muzycznych świata – International Classical Music Awards (ICMA 2025). Po ten najwyższy laur Filharmonicy Poznańscy sięgnęli po raz drugi – w 2018 roku nagrodę ICMA otrzymali za album Quo vadis Feliksa Nowowiejskiego, a kilkakrotnie byli też do niej nominowani.

Album „Urlicht” Orkiestra Filharmonii Poznańskiej pod batutą Łukasza Borowicza nagrała z Samuelem Hasselhornem (baryton) oraz z udziałem głosów chłopięcych Chóru Chłopięcego i Męskiego Filharmonii Poznańskiej Poznańskie Słowiki. Ukazał się nakładem wytwórni Harmonia Mundi.

W dwóch wersjach – CD i w limitowanej kolekcjonerskiej edycji winylowej, nakładem wytwórni DUX, ukazała się Symfonia F-dur, op. 14 Polonia Emila Młynarskiego (Orkiestra Filharmonii Poznańskiej, Łukasz Borowicz – dyrygent). Nagranie to – jak pisze Łukasz Borowicz w booklecie albumu – podyktowane jest chęcią rozpropagowania jednej z najciekawszych symfonii swojej epoki, dzieła będącego szczytowym (obok II Symfonii Karola Szymanowskiego) osiągnięciem nurtu postromantycznego w muzyce polskiej, a jednocześnie będącego dopełnieniem obrazu symfoniki polskiej pierwszej połowy XX wieku.

Nagranie koncertowe i wydanie Symfonii Polonia Emila Młynarskiego dofinansowane zostało ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego, w ramach programu „Muzyczny ślad”, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.

Po dzieła Franza Xavera Scharwenki, urodzonego w polsko-niemieckiej rodzinie w Szamotułach, Filharmonia Poznańska sięga od lat. Jego utwory brzmią podczas filharmonicznych koncertów oraz nagrywane są na płyty. Najnowsza, „Franz Xaver Scharwenka, I Koncert fortepianowy b-moll op. 32, Symfonia c-moll op. 60” (Jonathan Powell – fortepian, Łukasz Borowicz – dyrygent, Orkiestra Filharmonii Poznańskiej) ukazała się nakładem wytwórni cpo, kilka miesięcy przed 100. rocznicą śmierci kompozytora, którą obchodzono 8 grudnia 2024 roku. Na okładce albumu umieszczono reprodukcję obrazu Wojciecha Weissa Pocałunek na trawie, udostępnioną Filharmonii Poznańskiej przez Muzeum Narodowe w Poznaniu, w którego zbiorach znajduje się ten obraz.

Reprodukcja obrazu innego polskiego malarza, Władysława Strzemińskiego (Kompozycja abstrakcyjna) zdobi natomiast okładkę albumu CD i płyty winylowej z utworami Andrzeja Panufnika, a użyczyło nam jej Muzeum Sztuki w Łodzi, mające obraz w swoich zbiorach.

Album CD i płyta winylowa (nagranie koncertowe) „Andrzej Panufnik, Nocturne / Fantasia” (Clare Hammond – fortepian, Łukasz Borowicz – dyrygent, Orkiestra Filharmonii Poznańskiej), ukazały się nakładem wytwórni RecArt, a zarejestrowana na nich Fantasia była polskim prawykonaniem tego utworu.

Rok 2024 zamknęło wydanie albumu „Darius Milhaud, Salade, Op. 83 / Le pauvre matelot, Op. 92”,  będącego nagraniem koncertowym dokonanym podczas 28. Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena (Magdalena Lucjan – sopran, Natalia Rubiś – sopran, Krystian Krzeszowiak – tenor, Krzysztof Lachman – tenor, Mateusz Zajdel – tenor, Robert Gierlach – baryton, Adrian Janus – baryton, Wojciech Gierlach – bas, Łukasz Borowicz – dyrygent, Orkiestra Filharmonii Poznańskiej). Album, który powstał we współpracy ze Stowarzyszeniem im. Ludwiga van Beethovena ukazał się nakładem wytwórni DUX i jest kolejnym zarejestrowanym wykonaniem koncertowym oper prezentowanych przez Orkiestrę Filharmonii Poznańskiej pod batutą Łukasza Borowicza podczas cyklu „Nieznane opery” Wielkanocnego Festiwalu Ludwiga van Beethovena.

14 stycznia 2025 ICMA 2025 DLA FILHARMONIKÓW POZNAŃSKICH!

ICMA 2025 dla Filharmoników Poznańskich!

Filharmonicy Poznańscy, jako jedyna polska orkiestra – po raz drugi! – zdobyli jedną z najbardziej prestiżowych nagród fonograficznych świata: International Classical Music Awards (ICMA)!

Jury ICMA nagrodziło album „Urlicht. Songs of Death and Resurrection”, który nagrany został przez Orkiestrę Filharmonii Poznańskiej z barytonem Samuelem Hasselhornem, pod batutą Łukasza Borowicza, z udziałem głosów chłopięcych Chóru Chłopięcego i Męskiego Filharmonii Poznańskiej Poznańskie Słowiki. Album, na którym znalazły się pieśni i arie Gustava Mahlera, Ericha Wolfganga Korngolda, Alexandra von Zemlinsky’ego, Hansa Pfitznera, Engelberta Humperdincka, Albana Berga i Waltera Braunfelsa, ukazał się w ubiegłym roku nakładem wytwórni Harmonia Mundi i szybko zdobył znakomite recenzje i międzynarodowe wyróżnienia.

To, co czyni ten album wybitnym, to nie tylko wyjątkowy śpiew Samuela Hasselhorna – już to porywająco dramatyczny, już to poruszająco wrażliwy – lecz również dyrygent Łukasz Borowicz i niezwykle sugestywny “dźwiękowy teatr”, jaki tworzy z Orkiestrą Filharmonii Poznańskiej. To zaiste doskonała symbioza głosu i orkiestry – napisano w uzasadnieniu jury.

Płyta naszej orkiestry, w finale konkursu konkurowała w kategorii Vocal Music z albumami nagranymi przez Czech Philharmonic Orchesta i Magdalenę Koženę (mezzosopran) pod batutą Sir Simona Rattle’a (Czech songs) oraz przez francuski zespół Les Talens Lyriques i Michaela Spyresa (baryton), pod batutą Christophe’a Rousseta (In the Shadows).

Filharmonicy Poznańscy kilkakrotnie byli nominowani do tej prestiżowej nagrody, a w 2018 roku otrzymali ją za album Quo vadis Feliksa Nowowiejskiego. Teraz po ten najwyższy laur sięgnęli po raz drugi.

Wręczenie nagród i gala, z udziałem Düsseldorfer Symphoniker pod batutą Adama Fischera, odbędą się w Tonhalle w Düsseldorfie, 19 marca 2025 roku.

12 grudnia 2024 MŁYNARSKI POD CHOINKĘ – NAJNOWSZA PŁYTA FILHARMONIKÓW POZNAŃSKICH

Młynarski pod choinkę

Symfonia F-dur, op. 14 Polonia Emila Młynarskiego, to najnowsze wydawnictwo fonograficzne Filharmoników Poznańskich. Dzieło to, nagrane pod batutą Łukasza Borowicza podczas koncertu 11 października 2024 roku, w Auli Uniwersyteckiej, wydane zostało przez wytwórnię DUX w dwóch wersjach – CD i LP.

Łukasz Borowicz tak pisze o Emilu Młynarskim i jego działalności: Rola Emila Młynarskiego w historii muzyki polskiej jest trudna do przecenienia. Jego talent dyrygencki był podporą rozwoju zarówno powołanej do życia Filharmonii Warszawskiej (dyrekcja w pierwszych latach działania instytucji – 1901-1905), jak i Teatru Wielkiego w Warszawie (wieloletnia współpraca oraz dyrekcja w latach 1919-1929).

Emil Młynarski był niestrudzonym promotorem muzyki polskiej za granicą, a przed rozwinięciem kariery dyrygenckiej osiągnął sukcesy jako wirtuoz skrzypiec. Niezwykle ważnym aspektem jego działalności była kompozycja – tworzył dzieła niemal we wszystkich gatunkach. Niniejsze nagranie Symfonii F-dur op. 14 Polonia podyktowane jest chęcią rozpropagowania jednej z najciekawszych symfonii swojej epoki, dzieła będącego szczytowym (obok II Symfonii Karola Szymanowskiego) osiągnięciem nurtu postromantycznego w muzyce polskiej, a jednocześnie będącego dopełnieniem obrazu symfoniki polskiej pierwszej połowy XX wieku.

Tuż przed świętami Bożego Narodzenia, do rąk Państwa trafia nie tylko płyta CD, ale również nagrana w limitowanej edycji kolekcjonerskiej płyta winylowa. Płyty CD oraz LP będą dostępne w sprzedaży w specjalnych cenach promocyjnych w holu Auli UAM przed koncertem (i w czasie przerwy w koncercie) „Wieniawski przed Gwiazdką” – 13 grudnia 2024 roku.

Album CD „Emil Młynarski, Symphony in F Major, Op. 14 Polonia” można kupić także w poznańskiej księgarni muzycznej Pasja.

Dofinansowano ze środków Ministra Kultury i Dziedzictwa Narodowego pochodzących z Funduszu Promocji Kultury – państwowego funduszu celowego, w ramach programu „Muzyczny ślad”, realizowanego przez Narodowy Instytut Muzyki i Tańca.

12 grudnia 2024 KASA BILETOWA FILHARMONII POZNAŃSKIEJ

Informujemy, że kasa biletowa Filharmonii Poznańskiej będzie czynna do piątku, 20 grudnia włącznie.

W okresie świąteczno-noworocznym zapraszamy do kasy w następujących terminach:

27 grudnia – w godzinach: 13:00 – do zakończenia przerwy w koncercie
28 grudnia oraz 29 grudnia w godzinach: 17:00 – do zakończenia przerwy w koncercie
30 grudnia – kasa nieczynna
31 grudnia – w godzinach: 16:00-19:00
1 stycznia – w godzinach: 17:00 – do zakończenia przerwy w koncercie
2 stycznia – w godzinach: 13:00-17:00
3 stycznia – w godzinach: 13:00 – do zakończenia przerwy w koncercie

Bilety na koncerty Filharmonii Poznańskiej dostępne są również online.