ETR

informacje ogólne

W okresie wakacyjnym (od 22 czerwca do 1 września 2024 roku) kasa biletowa będzie NIECZYNNA.

Kasa ponownie zostanie otwarta w poniedziałek, 2 września 2024 roku. Informacje o terminach i sposobie odbioru zamówionych karnetów oraz rezerwacji biletów indywidualnych umieszczone zostaną na stronie internetowej Filharmonii Poznańskiej w połowie sierpnia.

 

***

INFORMACJE OGÓLNE (OBOWIĄZUJE OD WRZEŚNIA DO CZERWCA)

Dane adresowe i telefoniczne:

Kasa biletowa Filharmonii Poznańskiej
Poznań, ul. Wieniawskiego 1 (wejście do Auli Uniwersyteckiej)
tel.: + 48 61 853 69 35; + 48 728 844 838

Czynna:

  • we wrześniu - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 13.00 do 17.00
  • od października do czerwca- od wtorku do piątku, w godzinach od 13.00 do 17.00
  • w dniach koncertów organizowanych przez Filharmonię Poznańską w Auli Uniwersyteckiej kasa dodatkowo otwarta jest także godzinę przed rozpoczęciem koncertu i czynna do zakończenia przerwy w koncercie.

 

Biuro Obsługi Publiczności Filharmonii Poznańskiej
Poznań, ul. Święty Marcin 80/82 (CK Zamek), pok. 201
tel.: +48 61 415 63 37;  +48 61 852 22 66;  +48 660 406 918; +48 660 405 813; + 48 728 834 324

czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach od  9.00 do 15.00

e-mail: rezerwacje@filharmoniapoznanska.pl

Bilety i karnety można kupować:

  • w kasie biletowej Filharmonii Poznańskiej
    płatność - gotówka lub karta płatnicza
  • przez Internet: za pośrednictwem sklepiku biletowego
  • w Centrum Informacji Kulturalnej (CIK)
    Poznań, ul. Ratajczaka 44
    czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:00; w sobotę w godzinach  10:00-17:00; w niedziele i święta - nieczynne
    tel. +48 61 85 40 752, +48 61 85 40 753
    e-mail: cik@wm.poznan.pl

Pro Sinfonika:

  • bilety na koncerty rodzinne (Muzykoteka) dostępne są w kasie Filharmonii Poznańskiej oraz przez Internet za pośrednictwem serwisu bilety24.pl
  • bilety na koncerty rodzinne (Muzykoteczka) można nabyć przez Internet za pośrednictwem serwisu bilety24.pl

 

Rezerwacja biletów i karnetów

Bilety indywidualne i karnety

  • Rezerwacji biletów indywidualnych oraz karnetów można dokonywać w Biurze Obsługi Publiczności lub w kasie biletowej Filharmonii Poznańskiej, w godzinach ich funkcjonowania.

Bilety grupowe

  • W sprawie zakupu biletów grupowych prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Publiczności.

 Odbiór biletów

  • Zarezerwowane bilety indywidualne i grupowe należy odebrać najpóźniej 7 dni przed danym koncertem. Nieodebrane w terminie bilety zostaną przekazane do sprzedaży indywidualnej.

Informacje dodatkowe

Karnety i bilety ulgowe przysługują, za okazaniem odpowiedniego dokumentu:

  • uczniom i studentom
  • emerytom i rencistom
  • osobom niepełnosprawnym (osoba towarzysząca również otrzymuje bilet ulgowy)
  • członkom stowarzyszeń twórczych
  • bezrobotnym
  • weteranom i kombatantom

 

W przypadku zagubienia karnetu pobierana będzie opłata 50 zł za wystawienie duplikatu.

Zakupione bilety nie podlegają zwrotowi.

Wejściówki są biletami z miejscami nienumerowanymi i nie zapewniają miejsca siedzącego.

W salach koncertowych obowiązuje bezwzględny zakaz nagrywania, filmowania i fotografowania oraz używania telefonów komórkowych.

Osoby spóźnione na koncert zostaną wpuszczone do sali koncertowej dopiero w przerwie koncertu. Jeśli koncert odbywa się bez przerwy osoby spóźnione nie zostaną wpuszczone do sali koncertowej. W obu przypadkach osoby te nie otrzymają zwrotu pieniędzy czy rekompensaty za niewykorzystane bilety.

Dyrekcja Filharmonii Poznańskiej zastrzega sobie możliwość zmiany terminów, miejsc koncertów, wykonawców i programów oraz cen biletów.

W przypadku odwołania koncertu kasa FP zwraca należność za bilet w ciągu 2 tygodni od daty koncertu.

Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych

W holu Auli Uniwersyteckiej znajduje się winda ułatwiająca osobom poruszającym się na wózkach dotarcie do sali koncertowej.<br />Personel udzieli Państwu wszelkiej potrzebnej pomocy.W holu Auli Uniwersyteckiej znajduje się winda ułatwiająca osobom poruszającym się na wózkach dotarcie do sali koncertowej.
Personel udzieli Państwu wszelkiej potrzebnej pomocy.