Szanowni Państwo, informujemy, że od dziś (6 września) kasa biletowa Filharmonii Poznańskiej (hol Auli UAM, ul. Wieniawskiego 1) jest już otwarta.
W sezonie artystycznym 2021/22 czynna będzie od poniedziałku do piątku, w godzinach od 13.00 do 17.00, a w dniach koncertów organizowanych przez Filharmonię Poznańską – od godz. 13.00 do rozpoczęcia koncertu.
Zarezerwowane karnety DL i SG można wykupić od 6 do 30 września.
Zarezerwowane karnety KP można wykupić od 20 do 30 września.
Zarezerwowane karnety MW będzie można wykupić po zakończeniu sprzedaży karnetów DL, SG i KP, czyli po 30 września. Liczba karnetów MW jest ograniczona, a ich sprzedaż zależeć będzie od epidemicznych wytycznych rządowych dotyczących liczby osób mogących przebywać w salach koncertowych.
Naszych stałych melomanów informujemy, że przy wykupie karnetów będą potrzebne elektroniczne karnety z ubiegłego sezonu.
Rezerwacje biletów indywidualnych przyjmujemy także od 6 września br., najlepiej drogą mailową na adres: rezerwacje@filharmoniapoznanska.pl bądź telefonicznie: 618-536-935 lub 618-522-266. Do Państwa dyspozycji będziemy także w kasie biletowej, jednak w sprawie rezerwacji lub dodatkowych pytań zalecamy kontakt zdalny.
Sprzedaż biletów indywidualnych oraz on-line rozpocznie się 28 września.
W związku ze stanem epidemii i związanymi z nią rozporządzeniami rządowymi, zastrzegamy sobie prawo do zmian w przedstawionym wyżej harmonogramie sprzedaży karnetów i biletów.