informacje ogólne
W okresie wakacyjnym (od 22 czerwca do 1 września 2024 roku) kasa biletowa będzie NIECZYNNA.
Kasa ponownie zostanie otwarta w poniedziałek, 2 września 2024 roku. Informacje o terminach i sposobie odbioru zamówionych karnetów oraz rezerwacji biletów indywidualnych umieszczone zostaną na stronie internetowej Filharmonii Poznańskiej w połowie sierpnia.
***
INFORMACJE OGÓLNE (OBOWIĄZUJE OD WRZEŚNIA DO CZERWCA)
Dane adresowe i telefoniczne:
Kasa biletowa Filharmonii Poznańskiej
Poznań, ul. Wieniawskiego 1 (wejście do Auli Uniwersyteckiej)
tel.: + 48 61 853 69 35; + 48 728 844 838
Czynna:
- we wrześniu - od poniedziałku do piątku, w godzinach od 13.00 do 17.00
- od października do czerwca- od wtorku do piątku, w godzinach od 13.00 do 17.00
- w dniach koncertów organizowanych przez Filharmonię Poznańską w Auli Uniwersyteckiej kasa dodatkowo otwarta jest także godzinę przed rozpoczęciem koncertu i czynna do zakończenia przerwy w koncercie.
Biuro Obsługi Publiczności Filharmonii Poznańskiej
Poznań, ul. Święty Marcin 80/82 (CK Zamek), pok. 201
tel.: +48 61 415 63 37; +48 61 852 22 66; +48 660 406 918; +48 660 405 813; + 48 728 834 324
czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach od 9.00 do 15.00
Bilety i karnety można kupować:
- w kasie biletowej Filharmonii Poznańskiej
płatność - gotówka lub karta płatnicza - przez Internet: za pośrednictwem sklepiku biletowego
- w Centrum Informacji Kulturalnej (CIK)
Poznań, ul. Ratajczaka 44
czynne od poniedziałku do piątku, w godzinach 10:00-18:00; w sobotę w godzinach 10:00-17:00; w niedziele i święta - nieczynne
tel. +48 61 85 40 752, +48 61 85 40 753
e-mail: cik@wm.poznan.pl
Pro Sinfonika:
- bilety na koncerty rodzinne (Muzykoteka) dostępne są w kasie Filharmonii Poznańskiej oraz przez Internet za pośrednictwem serwisu bilety24.pl
- bilety na koncerty rodzinne (Muzykoteczka) można nabyć przez Internet za pośrednictwem serwisu bilety24.pl
Rezerwacja biletów i karnetów
Bilety indywidualne i karnety
- Rezerwacji biletów indywidualnych oraz karnetów można dokonywać w Biurze Obsługi Publiczności lub w kasie biletowej Filharmonii Poznańskiej, w godzinach ich funkcjonowania.
Bilety grupowe
- W sprawie zakupu biletów grupowych prosimy o kontakt z Biurem Obsługi Publiczności.
Odbiór biletów
- Zarezerwowane bilety indywidualne i grupowe należy odebrać najpóźniej 7 dni przed danym koncertem. Nieodebrane w terminie bilety zostaną przekazane do sprzedaży indywidualnej.
Informacje dodatkowe
Karnety i bilety ulgowe przysługują, za okazaniem odpowiedniego dokumentu:
- uczniom i studentom
- emerytom i rencistom
- osobom niepełnosprawnym (osoba towarzysząca również otrzymuje bilet ulgowy)
- członkom stowarzyszeń twórczych
- bezrobotnym
- weteranom i kombatantom
W przypadku zagubienia karnetu pobierana będzie opłata 50 zł za wystawienie duplikatu.
Zakupione bilety nie podlegają zwrotowi.
Wejściówki są biletami z miejscami nienumerowanymi i nie zapewniają miejsca siedzącego.
W salach koncertowych obowiązuje bezwzględny zakaz nagrywania, filmowania i fotografowania oraz używania telefonów komórkowych.
Osoby spóźnione na koncert zostaną wpuszczone do sali koncertowej dopiero w przerwie koncertu. Jeśli koncert odbywa się bez przerwy osoby spóźnione nie zostaną wpuszczone do sali koncertowej. W obu przypadkach osoby te nie otrzymają zwrotu pieniędzy czy rekompensaty za niewykorzystane bilety.
Dyrekcja Filharmonii Poznańskiej zastrzega sobie możliwość zmiany terminów, miejsc koncertów, wykonawców i programów oraz cen biletów.
W przypadku odwołania koncertu kasa FP zwraca należność za bilet w ciągu 2 tygodni od daty koncertu.
Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych
W holu Auli Uniwersyteckiej znajduje się winda ułatwiająca osobom poruszającym się na wózkach dotarcie do sali koncertowej.
Personel udzieli Państwu wszelkiej potrzebnej pomocy.